štvrtok 8. marca 2012

Dva rozdielne svety...






Keďže dnes tak trochu smutná som,
snažíš sa ma vylákať niekde von,
na čarovné miesto ma zobrať chceš,
ako ma rozveseliť len ty vieš.


Všetko zlé okolo mňa zničíš,
objímeš ma a za ruku chytíš.
Vzduch,čo dýcham je naplnený tebou,
ostatní zazerajú s tvárou od závisti bledou.



Berieš ma ďaleko od týchto ľudí,
tam kde nikto nikoho nesúdi.
Vedieš ma do lesa, je to ako raj,
všetko je rozkvitnuté, začína sa máj.



Ľúbiš ma a ja teba tiež,
kradneš mi bozky, len ty to smieš.
Vôňa každý kúsok našich tiel oblieha,
ticho sa vo všetkých kútoch rozlieha...



Ty pre mňa žiješ, ja pre teba len,
teraz mám pocit, že je všetko sen
alebo realita neskutočne pekná,
kúpeme sa v jazere, obklopujú nás lekná...



Sme tak vzdialení od skutočného sveta,
ležíme na lúke, okolo nás mäta...
...mäta a milióny farebných kvetov,
uvedomujem si rozdielnosť týchto dvoch svetov.



Navždy chcem ostať už iba tu,
všetky tie veci tak krásne sú,
všetko je tu tak nádherne iné,
také nedotknuté, také nevinné.



Od vzrušenia mám po celom tele husiu kožu,
túto chvíľu ani neprajníci pokaziť nemôžu.
Moju myseľ opustil všetok spor, je pokojná,
v tvojom náručí sa cítim tak veľmi spokojná.



Ty sa mi s vlasmi jemne hráš,
prejavuješ všetky túžby,nič neskrývaš,
do ucha mi šepkáš všetky krásne slová,
moje klady opakuješ zas a znova...



Tráva je ešte vlhká od rannej rosy,
okolo nás lietajú motýle a osy.
V diaľke počuť vodopád, ako silno hučí,
myšlienka na návrat domov ma už teraz mučí!



Celý deň pokojne ležia naše telá v tráve,
nikdy nebola som šťastnejšia ako som práve.
Vtáky nám spievajú svoje piesne jarné
všetko má svoj význam, nič nie je márne...



Keď už súmrak na stráne sadá,
napriek tomu,že noc je ešte mladá,
my sa žiaľ už musíme vrátiť späť,
strach z návratu sa mi v duši usadí hneď!



Keď navôkol niet žiadneho stromu
a krok za krokom sa blížime k nášmu domu,
cítim, že už sloboda opúšťa nás,
nechcem sa vzdať všetkých tých krás!



Chcem sa vrátiť a zostať už len tam,
lebo tu aj medzi miliónmi ľudí cítiš sa sám...
Tak veľmi sú rozdielne tieto dva svety,
tu závistliví ľudia, tam len kvety...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára